Сообщений: 47,134
Очки репутации: 430,651
Адрес: ОМБР
Доп. информация
|
Пол:
Регистрация: 26.05.2014
Получено "спасибо": 36,685
|
|
|
Провів тут аналіз наших ЗМІ по кількості трафіку, яку частку вони отримують з соц.мереж та як на них впливає закриття ОК+ВК
/|\ 111 /|\ Всього було проанализівано 26 ЗМІ - наведені данні по трафіку на сайт за квітень, загальна частка соц мереж, частка яку складають ОК та ВК в у загальній долі соцмереж, яку частину від загального трафіку надавали ОК та ВК, та абсолютни показники по трафіку з ВК та ОК.
Треба зауважити, що трафік - це кількість відвідувань свйту, а не кількість користувачів. Тобто 1 кристувач може вдень генерувати 5-10-15 сеансів.
Найбільш відвідуване ЗМІ у квітні - Корреспондент який спромогся зыбрати 23,4 млн сеансів, друге місце посів Цензор з 16,9 млн, а третя - УП з 15,8 млн.
Топ 10 віглядає наступним чином(повний список наведено додатком):
1. korrespondent.net 23,4 млн
2. censor.net.ua 16,9 млн
3. pravda.com.ua 15,8 млн
4. segodnya.ua 13,1 млн
5. tsn.ua 11,5 млн
6. 24tv.ua 9,7 млн
7. gazeta.ua 9,1 млн
8. gordonua.com 8,9 млн
9. liga.net 6,7 млн
10. espreso.tv 6,0 млн
Для ТОП-10 частка соц мереж всередньому - складає біля 10%, тобто, соц мережі загалом генерують для цих ЗМІ 12 мільонів сеансів. Це більше ніж ТСН отримує загалом за місяць.
Але не для усіх ЗМІ соц мережи є вагомим інструментом з точки зору залучення користувачів на сайт. Наприклад Корреспондент має частку СМ 3%, Цензор - 4%, УП - 8%, а в першій десятці Виділяється тількі ТСН з часткою у 18%.
Загалом перша десятка приділяє багато уваги соц.мережам, активно з ними працює.
У другій десятці належну увагу СМ приділяє тількі НВ, яке має частку на рівні 15%. Всі інші ЗМІ мають значно меншу частку, в середньому 6%.
Цікава тенденція прослідковується поза другою десяткою - середній показник частки соц мереж складає аж 33%. Якщо для ПіМ, Букв, Громадського - це не дивно, бо вони як раз і ориєнтовані на аудиторію соц мереж, а точніше ФБ, а ось частка 5 канала складає 20%, що досить багато для медіа каналу.
Треба зазначити , що частка Громадського у 76% при незначному трафіку - не є добрим показником, бо означає що це ЗМІ обмежує себе лише одним каналом комунікації.
Букви - не складають жодної вагомої конкуренції, тому що 270 тис відвідувань на місяц - дуже і дуже мало.
Тепер цікаво подивитися як наши ЗМІ працвали безпосередньо з соцмережами, та хто придиляв більше уваги ВК та ОК?
ТОП 10 ЗМІ по частці ВК+ОК з усього трафіку з соц мереж:
1. podrobnosti.ua 56,72%
2. tsn.ua 51,24%
3. korrespondent.net 42,15%
4. vesti-ukr.com 41,74%
5. unian.net 37,31%
6. fakty.ictv.ua 33,00%
7. bykvu.com 21,52%
8. segodnya.ua 20,09%
9. strana.ua 15,95%
10. 24tv.ua 15,04%
Ще цікавіше поглянути яку частку складали ВК+ОК від усього трафіку на сайт ЗМІ - хто втрачає більше у відносному значенні?
ТОП 10 виглядає наступним чином:
1. hromadske.ua 10,61%
2. tsn.ua 9,57%
3. bykvu.com 7,02%
4. petrimazepa.com 3,34%
5. podrobnosti.ua 3,15%
6. vesti-ukr.com 2,54%
7. 24tv.ua 2,10%
8. unian.net 1,52%
9. espreso.tv 1,36%
10. zaxid.net 1,33%
Відносно - це не великі частки. Але для Букв та Громадське - велика бо їм кожен відвідувач на рахунку, а 9,5% для ТСН - це більше ніж Букви та Громадське отримуть разом за місяц.
Загалом у абсолютних показниках ТОП 10 віглядає наступним чином:
1. tsn.ua 1,1 млн
2. korrespondent.net 0,303 млн
3. 24tv.ua 0,203 млн
4. vesti-ukr.com 0,127 млн
5. segodnya.ua 0,121 млн
6. pravda.com.ua 0,115 млн
7. gordonua.com 0,109 млн
8. hromadske.ua 0,094 млн
9. gazeta.ua 0,090 млн
10. espreso.tv 0,081 млн
Отже, можно сказати, що російські соц мережі мали для деяких ЗМІ неаби яке значення, проте тількі для деяких ЗМІ їх втрата буде мати наслідкі. Для більшості ЗМІ ВК та ОК не мають майже жодної цінності, та ніяк не вплинуть на показники.
Константин Нескоромный
Проте найважніше те - що саме пише ЗМІ і як подають та перевіряють інформацію. І з цим в нас найголовніша біда, а не з заблокованими ВК.
|
__________________
@Кирушка1 викритий в постійній брехні (як приклад # 7555, # 7634, # 7637 в темі про Зеленського) тому йде в ігнор.
|