Донецк Форум. Донецкий форум.
   Здесь место есть политике и вздору... Удачи Вам! Я - ваш! Донецкий форум. ;)
 
ДОНЕЦКИЙ ФОРУМ - СПРАВОЧНАЯ ДОНЕЦКА
ИСТОРИЯ КАРТА ПОГОДА ДОНЕЦК ПОД ДНР НОВОСТИ
ПОЕЗДА (ЖД) АВТОБУСЫ ТАКСИ ФОТО ГОСТИНИЦЫ
WI-FI ВЕБ КАМЕРЫ БАЗА 09 ПРОВАЙДЕРЫ ОБЛАСТЬ
КИНОТЕАТРЫ ТЕАТРЫ ФК ШАХТЕР КЛУБЫ КАФЕ
ШКОЛЫ РАБОТА ИНСТИТУТЫ ТАНЦЫ ОБЪЯВЛЕНИЯ
БАНКИ АВТОСАЛОНЫ АПТЕКИ БОЛЬНИЦЫ РАЙОНЫ
МЕНЮ РАЗДЕЛОВ
Вернуться   Донецк Форум. Донецкий форум. > ПОЛИТИКА > Не Севастопольский форум


Не Севастопольский форум ДФ про Севастополь, Крым, отношения Украины и России. Керченская переправа, мост, цены в Крыму, новости. Путин, нефть, газ, ЧФРФ, санкции, рубль и т.д. (ранее раздел "Украина и Россия")

Ответ
 
Опции темы Оценить тему Опции просмотра
Старый 29.01.2016, 01:15   #16
Аватар для -Х-
Сообщений: 45
Очки репутации: 3,399
Адрес: New Rusalem
Доп. информация
По умолчанию Пам’ять про Новий Єрусалим: Київська традиція

Автор: Предстоятель УПЦ митрополит Володимир

(Слово про Київ на відкритті IХ Міжнародних Успенських Читань «Пам’ять і надія: горизонти та шляхи усвідомлення»)


Теорії про Київ як «новий» або «другий» Єрусалим без малого дев’ятсот років. «Бачите гори оці? Яка на горах цих возсія благодать Божа, і має бути город великий», передає слова св. апостола Андрія Первозванного «Повість врем’яних літ» (переклад В.Яременко). Згідно свідчення преподобного Нестора Літописця, св. апостол благословив київську землю і поставив тут свій хрест.
«І захотів піти в Рим.
І прийшов до гирла Дніпрського
І звідти пішов по Дніпру горі,
І за призначенням Божим прийшов
І став під горами на березі.
І, вставши зранку, рече учням своїм, що були з ним:
«Бачите гори оці? Яка на горах цих возсія благодать Божа,
І має бути Город великий,
І багато церков Бог воздвигне».
І зійшов на гори ці,
І благословив їх,
І хрест поставив,
І помолився Богу,
І зійшов з гори тої, де опісля постав Київ,
І пішов по Дніпру горі» .

Аби наблизитись до розуміння «київської ідеї», варто порівняти свідчення про заснування Києва та інших міст. Узагальнюючи, можна сказати, що середньовіччя знало лише два типи таких теорій. Перший тип — пов’язаний з сакралізацією місця, де була пролита кров. Як свідчить класична легенда про заснування Риму, він був побудований на тому місці, де Ромул вбив Рема. Другий тип легенд оповідає про заснування міста-храму, та передбачає (таємне або явне) сходження Божого благословення на землю, де пізніше буде засноване нове місто. Ця версія має своїм прототипом Єрусалим. Засновником його був пророк Давид. Проте ще до пророка Давида існував таємничий «цар Салиму» — Мелхіседек: «священик Бога Всевишнього», який благословив самого Аврама. «…Він без батька, без матері, без родоводу, не мав ані початку днів, ані кінця життя, уподобився Божому Сину, пробуває священиком завжди», — свідчить про Мелхіседека апостол Павло. Те саме можна сказати і про Єрусалим, вічне місто, яке, згідно блаж. Августина, зійшло на землю до початку історії.

Що формує унікальний образ міста? Що робить місто самим собою? Це його головна містобудівна ідея — той образ або схема, які були закладені в нього спочатку. Для Києва ця «схема» виражена в структурі простору стародавнього міста. Це «єрусалимська» схема. У середньовіччі Єрусалим, місто Христа, вважався за центр світу.
Тому будь-яке місто, що претендує на імперський статус, в середньовіччі будувався як «ікона» (або образ) Єрусалиму. В центрі Єрусалиму знаходилася його головна святиня — старозавітний храм (пізніше, після його руйнування римлянами в 33 р. такою святинею стане Храм Гроба Господня). З ним були зв’язані Золоті Ворота — ті самі, через які до Єрусалиму увійшов Христос. Ця ж смислова вісь — головний храм граду і Золоті ворота — характерна для містобудівної схеми Константинополя і Києва. Поглянувши на карту цих стародавніх міст, ми побачимо чотири подібні об’єкти: храм святої Софії, Золоті Ворота, храм святої Ірини і храм святого Георгія.

У «Слові про закон і благодать» святитель Іларіон (середина XI ст.) порівнює св. князя Володимира і його сина Ярослава Мудрого з біблейськими пророками Давидом і його сином Соломоном. Навіщо митрополиту Іларіону знадобилося це порівняння? Звернувшись до тексту «Слова», ми побачимо, що таким чином він не тільки освячує біблійним авторитетом рід Володимира, але й затверджує Київ як Новий Єрусалим. Пророк Давид завоював Єрусалим та зробив його столицею Ізраїлю. Премудрий Соломон побудував головну святиню Єрусалиму — Храм. Святий Володимир був будівничим Києва, утвердив його як християнський град. А його син Ярослав Мудрий став «новим Соломоном», бо збудував храм Святої Софії. «І дім божий великий Святій Його Премудрості створив на святість, на освячення міста твого» , пише митрополит Іларіон.

Християнська середньовічна свідомість мислила місто як святиню, порівняти яку можна з біблійним єрусалимським храмом. Увесь світ — це притвор або «двір язичників». Захищене стінами місто — самий простір храму. Головний храм міста — вівтар. А у вівтарі — святая святих. Замислюючись над філософією стародавньої київської архітектури, можна побачити, що Київ будувався як храм. Це місто-храм, місто, що виникає з зосередження храмів. У цього храму храмів був свій вівтар — собор святої Софії. А в цьому Соборі своя «святая святих» — зображення Оранти, тобто Пресвятої Богородиці зі здійнятими угору (у молитовному предстоянні за Київ та Русь) руками.

Київ – це Новий Єрусалим, стверджував митрополит Іларіон та будівничі давнього Києва.

«І я, Іоанн, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований, як наречена, прикрашена для чоловіка свого. І почув я гучний голос із престолу, який кликав: Оце оселя Бога з людьми, і Він житиме з ними! Вони будуть народом Його, і Сам Бог буде з ними» (Одкровення, 21, 2-3).

Будуючи Київ як ікону цього таємничого міста, невідомий натхненник системи розписів Собору Святої Софії , дав розпорядження прикрасити Оранту грецьким написом з псалму 45:
«Бог посеред нього, він не похитнеться. Бог допоможе йому з раннього ранку».
Переклад дещо приховує сенс, що містив у собі цей напис для середньовічної людини. Адже у християнській традиції Пресвята Богородиця вважалася за покровительку міста. А само слово місто (поліс) мало жіночий рід. Таким чином, буквальний граматичний сенс напису стосувався не тільки Богородиці, але і поліса-Києва: «Бог посеред неї». Тобто посеред полісу-Києва. Так, використовуючи тонкощі візантійської культури, наші предки затверджували ідею богообраності Києва.
Як бачимо, мова архітекторів Софії, Ярослава Мудрого і митрополита Іларіона була елітарною. Але це не перешкодило «київській ідеї» зберегтися впродовж сторіч, аби знайти друге дихання в епоху козацького ренесансу. «Kiovia nostra coclum est, Київ — це наше небо, — писав у 1635 році київський Митрополит Сильвестр Косів. А інший київський митрополит – Іов Борецкий в своєму окружному посланні (15 грудня 1621) закликав вірних звертатися: «…до богоспасаємого міста Києва, другого руського Єрусалиму». У цьому ж ідейному контексті слід розуміти й ухвали Київського православного собору 1621 р. про вшановування пам’яті св. апостола Андрія Первозванного: «Оскільки святий Андрій Апостол є перший Архієпископ Константинопольський, патріарх вселенський та Руський Апостол, і на Київських Горах ноги його стояли, і Русь очі його бачили, і уста благословили, і насіння віри він у нас посіяв, то слушною і побожною річчю буде — урочисто й нарочито празник його відновити; воістину, Русь нічим не менша від інших східних Народів, мала й вона у себе цього Апостола проповідника» . Стверджуючи, що апостол проповідував на «Київських горах», отці собору тим самим затверджували апостольство Києва, його статус «богохранимого» і Богообраного міста.

Пізніше цей же комплекс ідей буде висловлено автором «Кобзаря» Тарасом Шевченком:
«Мов на небі висить
Святий Київ наш великий.
Святим дивом сяють
Храми Божі, ніби з самим
Богом розмовляють.
Дивлюся я, а сам млію.
Тихо задзвонили
У Києві, мов на небі…»

Минають століття, зміняються стиль та мова, але «київська ідея» незмінно сполучає град-Київ з трансцендентним досвідом, проголошуючи його «нашим небом», «Небесним Єрусалимом» або містом, взятим на небо.

Гора, хрест, благословення апостола. Легенди можуть не зовсім відповідати буквальному історичному сенсу. Проте, як писав чудовий французький історик 19 століття Огюстен Т’єрі: «Справжню історію ми знайдемо тільки в легендах. Легенда – це жива традиція, і в трьох випадках з чотирьох вона правдивіша, ніж те, що ми називаємо історією».
__________________
Osh.Kiev.Ua
Golden Gate
ZeoN
-Х- вне форума  
Ответить с цитированием
Реклама
Старый 21.02.2016, 17:31   #17
Аватар для -Х-
Сообщений: 45
Очки репутации: 3,399
Адрес: New Rusalem
Доп. информация
По умолчанию Новий Русалім

Доброго здоровля) [сподобалося мені це привітання з Холодного Яру]
Даруйте, я свідомо навів цю казочку від Блаженнійшого Володимира, щоб не казали потім, що це я сам усе придумав.
А, й, дійсно. Таку історію мені повідала одна літня археолог у 1996 році на станції метро, певно, Золоті Ворота. Зараз багацько дивних авторів: Шилов докопується та публікує, "Русь, Атлантида" - гутарить Асов. А пані ця повідала мені, що у Золоті Ворота, як у нас, входив Спаситель усієї Землі на ослику дві теми тому назад. Золоті Ворота - це початок подорожі Сталкера у Новому Русалимі.

alэf
the Ukrainian Orthodox Church issued a statement calling Kyiv the New Jerusalem because the Ukrainian capital is “the ideal that for centuries defined the spiritual, cultural and political priorities of the People of Ukraine.”

3 И так четверо отправились в путь. И когда они были недалеко от грaда, Андрiй спросил Петра: "Ожидают лi нас здесь большие тяготы?" "Я не знаю, но вот тут сеет старик. Пойдемo попросим у него хлiба; если он даст нам, мы будем знать, что мы не испытаем тягот, но если он скажет: "у меня нет хлеба", – нас ждут тяготы". Они приветствовали его и спросили, как он сказал. Тот ответил: "Если вы присмотрите за моим плугом и быками, я принесу вам хлiба". "Это твои быки?" "Нет, я взял их в наём". И он ушел.
4 Петр снял свой плащ и хитон и сказал: "Сейчас не время нам быть праздными, особенно когда старик работает для нас"; и он взялся за плуг и начал сiять. Андрей возразил и отнял у него плуг и стал сеять, и сiя, он благословлял зерна. И Руф, и Матафiя, и Александр шли справа от него и сказали: "Пусть сладкая роса и благоприятный вiтер придут и покроют это поле". И зерно проросло, и пшеница поспела.
5 Когда земледелец возвратился с хлебом и увидел спелую пшеницу, он поклонился им, <---> и Петр преподал ему заповеди. Тот сказал: "Я оставлю всё и пойду за Bами". "Нет; но иди в город, возврати быков их владельцу <---> взял один сноп, повесил его на свой посох и ушел. Народ спросил его, где он взял пшеницу, ибо была пора посева, но он поспешил домой.
7 Правители города услышали <---> они из тех двенадцати Галiлеян, что бродят
<--->

Петр сказал: "Делай.". Андрей помолился, и Михаил
(Апокриф "Деяния апостолов Петра и Андрея")


И восстанет в то время Михаил, князь великий, стоящий за сынов народа Твоего; и наступит время тяжкое, какого не бывало с тех пор, как существуют люди, до сего времени; но спасутся в это время из народа Твоего все, которые найдены будут записанными в книге.

Цитата:
поставив у Києві апостол Ієшуа Христа Андрій у 55-му році
Петро увидел подходившего verbлюда и вонзил иглу в землю и воскликнул: "Во имя Иeshуа Христа, распятого при Понтiи Пилате,, пройти сквозь игольное ушко"

Архангелу Михаїлу молитви на стязі міста Києва, Руським апостолом Дружина 33 Богатирі построенна.

Під назвою «Діяння Андрія» збереглись грецькою та латинською мовами апокрифічна історія апостолів, відома ще Євсевію. Автором історії був гностик Харін. Крім того збереглись уривки грецькою мовою «Діяннія Андрія і Матвія», «Діяннія Петра та Андрія» і «Мартиролог» (лат. Martyrium). Всі вони надруковані Тішендорфом у «Acta apostolorum apocrypha» (1851), а також у додатку до «Apocalipses apocryphae» (1866). У латинській редакції «Virtutes Andreae», що розповідає про всі мандрівки апостола від Понта до Греції, а також «Passi Andreae» видані у Кельні 1531 року і увійшли також у збірку Абдівса.

Як розповідає легенда, записана в селі Головківка:

Руський апостол та його учні, пройшовши спекотними шляхами Дикого поля, наближалися до Холодного Яру. Вийшли вони на найвище місце, з якого, вже й Дніпро-Борисфен виднівся, та й зупинилися відпочити і помилуватись краєвидом цього місця райського. А літо на той час спекотне було, що й річки пересихали. Та не носив із собою Андрій баклажки з водою. Було як захчуть люди води попити, то вдарить Первозванний своїм посохом об землю, з того місця і потече джерело з холодною та смачною водою. До того ж вода у такому джерелі була ще й цілющою, бо Бог давав ту воду сніжну. Ось і цього разу вдарив Апостол посохом і потекла з-під кручі жива вода. Стали люди селитись поряд з джерелом і примічати, що коли поп'є хвора людина води з джерела, то одужує, до життя повертається. З того часу і почали його називати «Живуном».

Як стверджують, у Києві в Успенському соборі Києво-Печерської лаври віками зберігався пояс апостола рибака. Його довжина була одиницею вимірювання для зодчих майже до XVII ст.

В Криму поблизу Фіоленту (Севастополь), на місці, де Руський апостол брат Петра, влаштував печерну церкву, пізніше виник Балаклавський монастир.

У католиків, наприклад, не збереглася Легенда Андрія

s21
«Но князь царства Персидского стоял против меня двадцать один день; но вот, Михаил, один из первых князей, пришел помочь»

В українській історії Києву належить особлива роль. Він — її першооснова, охоронець традицій і каталізатор змін, наріжний камінь національної самосвідомості і національної пам'яті. Історична місія Києва полягала в тому, що він закріпив глибокими політичними, культурними і соціальними зв'язками згромадження різноманітних етнічних елементів східного слов'янства у сталу національну єдність.

Міфологія його архітектурного простору насичена великою кількістю глибоких конотацій, конкретних предметів і абстракцій. В «політичній теології» християнського середньовіччя місто уявлялось подобою, «іконою» Рая/Града Небесного і в силу цього — провіщенням вічного Міста.

Політико-ідеологічні погляди середньовічних еліт на рольта призначення Києва формувалися за взірцями мислення,сформованими Церквою.

Апостольське призначення Андрія полягало у тому, що він визначив locus майбутнього sacra civitas. Відтепер, у христологічній візії, Місто не має потреби ні в сонці, ні в місяці,щоб вони світили йому; бо слава Божа освітила його.

Провіщення апостола Андрія про божу благодать, яка осяє київські гори, очевидно, усвідомлювалось як милість і благовоління Бога, які він дарує народу Русі. Освячені апостольською ходою «київські гори» стануть невід'ємним політико-ідеологічним компонентом, витвореної старокиївськими літописами формули: Київ — «другий Єрусалим».

Друга сторона медали,
как глаза твои видят
Москалям не читати!
После церковного раскола русские старообрядцы начали искать в современных им событиях признаки конца света. Образ Вавилонской блудницы стал у них ассоциироваться с Москвой (как построенной на семи холмах), раскольником Никоном [24]. Протопоп Аввакум писал: «О злый Никоне, душегубный пагубниче. Не ты ли конь и всадник самого сатаны. Не ты ли поспешник аньтихристов. Не ты ли оугодник дияволов… О зверю проклятый… О блудница вавилонская, блудница всескверная беззакончая…»[32]. Подобные высказывания в Русской православной церкви встречаются у ряда старообрядцев и в настоящее время[33].

В сочинениях старообрядцев вавилонская блудница также ассоциировалась именно с Московской церковью. Соратник Аввакума дьякон Феодор в своём «Ответе православных» писал о чаше, являющейся атрибутом Вавилонской блудницы: «Чаша златая полна мерзости: то есть папского костёла мудрость украшена философскою коварною лестью. И полна мерзости — богомерзских ересей бесчисленных, — ими же уловиша весь свет»[34].

Архистратиг Михаил
скульптура работы Анатолия Куща.

Установлена в 2002 году Киеве на площади Независимости, так как Архистратиг Михаил считается небесным покровителем Киева.

Скульптура представляет собой фигуру архангела в виде коренастого мускулистого мужчины в полный рост с расправленными крыльями, в тяжёлом плаще.

Скульптура изготовлена из бронзы. Фигура чёрная с позолотой и вот стоит, и в руке его обнаженный меч» и далее он называется Вождь воинства Господня

И произошла на небе война: Михаил и Ангелы его воевали против красного дракона, и дракон и демоны его воевали [против них], но не устояли, и не нашлось уже для них места на небе. И низвержен был великий дракон, древний исскуситель, называемый клеветником и супостатом, обольщающий всю вселенную, низвержен, и ракшасы его низвержены с ним -
от гласа Архангела восстанет всякое естество человеческое [ пребуде достоїнство, честь да відповідальність (отвечать)]

Радуйся, архистратиг Михаїл, слуга незримого Отца

В этом образе Михаил почитается как покровитель и соратник «воинствующей Церкви», то есть всех верных Богу, выступающих против сил зла
Архангел Михаил символизирует светлые силы, готовые защищать Киев от бед.
Фигура Архангела в белой княжеской рубашке, воинском облачении с серебряным доспехами, декорированном стилизованным диском Солнца, изображён на голубом фоне древнерусского (варяжского) щита. В правой руке Михаила — повёрнутый в сторону огненный меч, символ защиты, в левой — серебряный щит в золотом обрамление с изображением золотого креста, символа Света и Христианской веры. Тёмно-малиновый плащ, по древнерусской традицией, скреплён с правой стороны золотой фибулой. Белые Архангельские крылья украшены золотыми полосами. Золотой нимб — символ святости
Популярным мотивом символики Киевского княжества начиная от правления Владимира Мономаха был архангел Михаил. Архангел, который поражал змея копьём, был изображён и на княжеских печатях XII—XIII веков
Киевской земли служил Архангел. Киевское воеводство в составе Речи Посполитой имело такой герб: красный щит с изображением серебряного ангела с мечом острее огня
В казацком государстве герб Архистратига ставили рядом с родовым гербом каждого гетмана
«Герб Киевский» с серебряным Архангелом на голубом фоне с царского Титулярника 1672 года позднее исследователи трактуют не только как земельный, но и как городской. Этот же герб выступает в роли земельного символа Киевского полка в гербовнике в 1730 году.
С XIX века изображение Архистратига помещали на верхней части гербовых щитов многих городов Киевской губернии — Василькова, Черкасс, Канева, Чигирина, Звенигородки и Таращи.
на пьедестале памятника Владимиру Великому, открытого в 1853 году, поместили горельефную эмблему Киева с мечом в руках Архангела.
В 1918 году ответственный за разработку украинских гербов Георгий Нарбут разработал проект нового герба Киева, сочетавший изображение архангела Михаила и трезубец Владимира.
__________________
Osh.Kiev.Ua
Golden Gate
ZeoN

Последний раз редактировалось в 17:47.
-Х- вне форума  
Ответить с цитированием
Старый 21.02.2016, 18:01   #18
Аццкий меломан
Аватар для Сева
Сообщений: 28,948
Очки репутации: 206,319
Адрес: город Лондон, ВВС
Доп. информация
По умолчанию

Фигасе, свят, свят, сявят.
Это я куда попал?
Не, ну ея к аллаху.
__________________
Последний раз редактировалось завтра, в 24:59.
Сева вне форума  
Ответить с цитированием
Старый 21.02.2016, 20:23   #19
Аватар для -Х-
Сообщений: 45
Очки репутации: 3,399
Адрес: New Rusalem
Доп. информация
По умолчанию новорусалимська приказка

Цитата:
Сообщение от Сева Посмотреть сообщение
к аллаху.
Христос Акбар!
__________________
Osh.Kiev.Ua
Golden Gate
ZeoN
-Х- вне форума  
Ответить с цитированием
Старый 08.03.2016, 00:50   #20
Аватар для -Х-
Сообщений: 45
Очки репутации: 3,399
Адрес: New Rusalem
Доп. информация
По умолчанию

это не россия встает с колен, а ссср стучится из гроба.
047 YV

- Депутаты ВР предложили не называть северо-восточных соседей украденным ими у Киевской Руси названием, а вернуть историческое - Московия.
- Ещё лучше совместить историю и современность и называть наследие Золотой Орды в честь нынешнего вождя - П----стан.
О.Грин

В русских сказках Кащей Бесссмертный вместе с Бабой Ягой похищали Василису Прекрасную и держали её в темнице..

А в 21-м веке, в реальной жизни, гибридная баба Х-йло, возомнившая себя Кащеем Бессмертным, похитила Надежду Бесстрашную, держит её в темнице, и издевается, сука трусливая, над ней. Причём эта "гибридная баба" является президентом огромной страны, похваляющейся всему Миру своей силой, но так и не сломившей одну смелую женщину. Знайте орки х-йловы - у нас здесь все женщины такие. Знайте и бойтесь, как ваша баба-президент, прячущаяся за детьми, женщинами и стариками !!
Смерть Х-йлу.... Слава Украине !!
систематик
07.03.2016
__________________
Osh.Kiev.Ua
Golden Gate
ZeoN
-Х- вне форума  
Ответить с цитированием
Старый 08.03.2016, 13:48   #21
Аватар для Дід
Сообщений: 5,974
Очки репутации: 39,138
Доп. информация
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от @-Х- Посмотреть сообщение
- Депутаты ВР предложили не называть северо-восточных соседей украденным ими у Киевской Руси названием, а вернуть историческое - Московия.
Как называют русских некоторые народы, которые знали их под другими именами -
эстонский vene
латышский krievu
финский venäläinen
венгерский orosz

Особо интересно последнее, орос - ордос орда.
Цитата:
Оро́с — название России в некоторых тюркских и монгольских языках.
Цитата:
«орос» (греч. Όρος — «предел, граница»)
Цитата:
О́рос — догматическое определение, принятое Вселенским собором Православной церкви.
Россия-орос- орда граница православного мира, не территория а граница, есть разница в этих понятиях. Где территория россии там и заканчивался православный мир.

Ну и самое что в точку название у монгол - монгольский ОХУ-ын, что да то да, все они ОХУ-ыны.

Так что московия еще звучит гордо.
Дід вне форума  
Сказавших "Спасибо!": 1 (показать список)
Ответить с цитированием
Старый 26.08.2017, 09:50   #22
Cмотрящий
Аватар для Смотрящий
Сообщений: 5,683
Очки репутации: 40,803
Адрес: проСмотровая
Доп. информация
По умолчанию

сегодня в 1382Тохтамыш захватил Москву.
__________________
Смотрю я за вами не наСмотрюсь
Смотрящий вне форума  
Сказавших "Спасибо!": 1 (показать список)
Ответить с цитированием
Старый 26.08.2017, 11:43   #23
Аццкий меломан
Аватар для Сева
Сообщений: 28,948
Очки репутации: 206,319
Адрес: город Лондон, ВВС
Доп. информация
По умолчанию

@Смотрящий, по этому поводу надо бы промочить горло.
__________________
Последний раз редактировалось завтра, в 24:59.
Сева вне форума  
Сказавших "Спасибо!": 1 (показать список)
Ответить с цитированием
Старый 26.08.2017, 11:52   #24
Cмотрящий
Аватар для Смотрящий
Сообщений: 5,683
Очки репутации: 40,803
Адрес: проСмотровая
Доп. информация
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от @Сева Посмотреть сообщение
по этому поводу
та Подольска всеравно ещё небыло
__________________
Смотрю я за вами не наСмотрюсь
Смотрящий вне форума  
Ответить с цитированием
Старый 26.08.2017, 11:53   #25
Аццкий меломан
Аватар для Сева
Сообщений: 28,948
Очки репутации: 206,319
Адрес: город Лондон, ВВС
Доп. информация
По умолчанию

@Смотрящий, эка разница, был бы повод.
__________________
Последний раз редактировалось завтра, в 24:59.
Сева вне форума  
Ответить с цитированием
Старый 26.08.2017, 11:56   #26
Аватар для Бойко Лука
Сообщений: 1,505
Очки репутации: 9,030
Доп. информация
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Сева Посмотреть сообщение
@Смотрящий, по этому поводу надо бы промочить горло.
Галоши не забудь надеть...
__________________
Нам не так страшні московські воші, як страшні українські гниди (Симон Петлюра)
Бойко Лука вне форума  
Ответить с цитированием
Ответ

Метки
казка

РАССКАЖИ О ФОРУМЕ на других сайтах

Опции темы
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме:

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Trackbacks are Выкл.
Pingbacks are Выкл.
Refbacks are Выкл.


Похожие темы
Тема Автор
Юго-Восток Украины или Юго-Запад Руси?
Юго-Восток Украины или Юго-Запад Руси? В обсуждениях на форуме довольно часто звучит термин "Юго-Восток Украины", который имеет какое-то странное...
Ратибор
кому на Руси жить хорошо
Рейтинг дотационных регионов России. Таблица Финансовая помощь из федерального бюджета в доходах консолидированных бюджетов субъектов Российской...
Lentochka



Создано на vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot. Донецкий форум.