Доп. информация
|
Регистрация: 12.06.2011
Получено "спасибо": 15,970
|
|
|
Печать
Адрес статьи: http://zadonbass.org/news/all/message_59468
Донецкий технический университет на грани закрытия, - СМИ
26 Ноября 2012г. | 17:24
Сотрудники и преподаватели Донецкого Национального технического университета вынуждены писать заявления о неоплачиваемом отпуске с период с 8 января по 20 января 2013 года из-за сложного финансового положения.
Об этом представители вуза сообщили сайту "Остров".
Люди очень возмущены, так как у них и так небольшие оклады, а руководство предлагает еще и добровольно уйти в бесплатный отпуск в начале года.
"Мы попали в сложное финансовое положение. Мы и ПГТУ (Приазовский государственный технический университет - ред.) - два технических университета. Из-за того, что структура большая, отопление неэкономичное, поднялись коммунальные расходы. И мы попали в "демографическую яму", что на нас очень сильно отразилось", - рассказал собеседник сайта.
В этом году вуз набрал студентов, которые обучаются на контрактной основе, на 800 человек меньше, чем в минувшем году. Из спецфонда - денег, которые платили студенты-"контратники" - вуз оплачивал часть суммы на коммунальные расходы, так как финансовых средств, поступающих от государства, не хватало.
"В этом году из-за кризиса в ДПИ (Донецкий политехнический институт - старое название вуза - ред.) на технические специальности мало кто хочет идти, потому что не видят перспективы трудоустройства. Национальный университет, торговый и медицинский этого не почувствовали", - рассказал преподаватель вуза, который попросил не называть его имени.
По его словам, руководство ДонНТУ очень неохотно идет на такие меры, пока собирает лишь те заявления, которые были написаны добровольно.
"Объясняют, что если мы сейчас не проплатим коммунальные расходы, не уйдем в отпуск, любыми путями не подожмемся, то это закончится тем, что эпидстанция закроет обучение, и мы можем не войти в новый календарный год, в сессию... Надо на самый минимальный уровень поставить тепло, не расходовать воду, электричество, каким-то образом коммунальные расходы сэкономить", - сказал собеседник сайта.
По его информации, на некоторых кафедрах написали заявления почти все преподаватели и сотрудники, на некоторых - всего три человека.
КИД
Добавлено через 3 минуты
Китайська автокомпанія Geely тікає від Януковича до Лукашенка
Компанія згортає великовузлове складання автомобілів на Кременчуцькому автоскладальному заводі
26 листопада 2012, 16:35
фото: zavodi.ua
Китайська автомобілебудівна компанія Geely Corporation, що володіє заводами в Китаї, Бразилії, Індії і Росії, не має наміру будувати завод з великовузлового складання автомобілів в Україні, а також припиняє випуск Geely на Кременчуцькому автоскладальному заводі, що належить корпорації АІС.
Про це повідомили у прес-службі Кременчуцького автоскладального заводу (КрАСЗ).
"Якщо врахувати, що Україна – лідер з продажу автомобілів Geely в світі, і незмінно утримує лаври першості вже багато років поспіль, то логічно було б припустити, що на черзі будівництво заводу і в Україні. Незважаючи на це, компанія Geely вибирає для будівництва свого нового заводу не Україну, а сусідню - Білорусь, тому що там умови розвитку компанії вигідніші, і є державна програма підтримки", – йдеться у повідомленні прес-служби КрАСЗ.
Згідно з повідомленням, перші білоруські Geely можуть бути випущені вже в 2013 році. "Заводи в Білорусі, Індії та Бразилії відкриваються за підтримки місцевого уряду", –- цитує прес-служба КрАСЗ директора Geely з торгово-економічних питань в європейському регіоні Ян Сяоліня.
Як сказано у повідомленні, Geely Corporation володіє 9 заводами в Китаї та інших країнах світу, технологічними центрами, науково-дослідним інститутом, брендом Volvo Cars. Щорічний обсяг виробництва Geely становить понад 600 000 автомобілів, які експортуються більш ніж в 50 країн світу, серед яких: США, Росія, Україна, країни Південно-Східної Азії. Виробництво автомобілів Geely було налагоджено на Кременчуцькому автоскладальному заводі з 2007 р., за даний період обсяг виробленої продукції перевищує 30000 одиниць. На даний момент в умовах часто мінливого законодавства і зниження загального інвестиційного клімату ухвалено рішення припинити виробництво Geely на КрАСЗ.
Раніше Державна митна служба України в рамках проведення заходів за системою пост-аудитконтролю донарахувала 34 млн грн додаткових платежів і штрафів КрАСЗ. За даними Держмитслужби, підприємство імпортувало в Україну готові автомобілі торгової марки "Geely" як машино-комплекти. У свою чергу КрАСЗ спростував звинувачення Держмитслужби в мінімізації податків при імпорті автомобілів.
остання актуалізація: 26 листопада 2012, 16:34 джерело: УНІАН
|
__________________
Моя толерантность заканчивается там, где начинается ваше быдлячество.
|